Pasaules redzējums caur cipara 9 prizmu
Cipars 9 simbolizē robežu, piemēram, 900 ir viena ceturtā daļa no apļa. Ja mēs vienu gadu varam apzīmēt ar pilnu apli – 3600, tad katram gadalaikam tiek atvēlēti tieši 900 – ¼ daļa. Savukārt, saskaitot 3 + 6 + 0 = 9 – tas simboliski apliecina, ka viens aplis ir pilns cikls.
Devītnieks māca nekam nepieķerties. Tas, kam cilvēks pārlieku pieķeras, viņam tiek atņemts – lai iemācītos atlaist. Tas, protams, bieži vien ir sāpīgi, bet – tāda ir cipara 9 viena no mācībām. Un arī nestādīt nevienu augstāk ne par sevi, ne citiem – arī to dzīve nolīdzsvaros.
Kad trauks ir pilns, tajā vairs neko nevar ieliet. Kad cilvēks ir “pilns” ar zināšanām, bet tās nerealizē savā dzīvē un nenodod tālāk, tad arī neko jaunu vairs nespēj apgūt, jo zināšanas bez personīgās praktiskās pieredzes ir vien teorija, kam nav enerģētiskā seguma. Mūsu katra praktiskā pieredze ir tas, kas veido katra unikalitāti un pienesumu arī kopējam labumam. Bet, protams, nevar arī nevienam “mesties virsū” un mācīt, kamēr neviens neprasa, bet var piedāvāt padalīties ar savu pieredzi.
Deviņi, vienalga cik reižu to saskaitīsim vai reizināsim pašu ar sevi, vai arī reizināsim ar jebkuru citu veselu skaitli, vienmēr, iznākumu reducējot, būs 9:
9 x 3 = 27 = 2 + 7 = 9; 9 x 175 = 1575 = 1 + 5 + 7 + 5 = 18 = 1 + 8 = 9 utt.
Tas tikai apliecina dzīves cikliskumu, kas atkal un atkal veido jaunu spirāles vijumu, kurā ir ieausta jauna pieredze. Tas ir nebeidzamais attīstības, dzīvības cikls.
Cipars 9 cilvēka dzimšanas datos apliecina, ka viņam ir zināšanas, plašāka izpratne, spēja izvērtēt, kas ir vislabākais, kvalitatīvākais; lai katrs nākamais solis, rezultāts būtu labāks par iepriekšējo. Vajadzība kontrolēt apkārtējos; pārlieka pieķeršanās.
Stāstīja: Vineta Riekstiņa